مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 14:422022-05-08بين الملل

پوتین: مردم دونباس مانند سال 1945 بر نازی ها چیره خواهند شد


رییس جمهور روسیه در اشاره به جنگ جهانی دوم و پیروزی بر آلمان نازی گفت، ارتش دو جمهوری «دونتسک» و «لوهانسک» مانند اجدادشان برای رهایی از نازیسم می جنگند و مثل سال 1945 پیروز خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه در آستانه هفتاد و هفتمین سالگرد پیروزی اتحاد جماهیر شوروی در جنگ جهانی دوم بر آلمان نازی، به مردم جمهوری های خلق دونتسک و لوهانسک (جمهوری های خودخوانده در شرق اوکراین که روسیه آن ها را به رسمیت شناخت) تبریک گفت.

او تاکید کرد که ارتش این دو جمهوری در حال حاضر برای رهایی از نازیسم مانند اجدادشان که در جنگ بزرگ میهنی مبارزه کردند، می جنگند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری روسی اسپوتنیک ، رییس جمهور روسیه همچنین ابراز اطمینان کرد که مانند سال 1945، مردم دونباس چیره و پیروز خواهند شد.

پوتین در پیام خود به کشورهای مستقل مشترک المنافع (CIS)، بر لزوم جلوگیری از ظهور مجدد نازیسم تأکید کرد که به گفته وی، در گذشته رنج و بدبختی زیادی برای مردم بسیاری از کشورها به همراه داشت.

پوتین در این پیام گفت: ما باید حقیقت وقایع [جنگ جهانی دوم]، ارزش های معنوی مشترک و سنت های دوستی برادرانه خود را حفظ کرده و به آیندگان منتقل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوتین: مردم دونباس مانند سال 1945 بر نازی ها چیره خواهند شد

پوتین: مردم دونباس مانند سال 1945 بر نازی ها چیره خواهند شد