مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 14:522022-05-08سياسي

تجلیل از 54 آموزش دهنده نهضت سوادآموزی قرچک


همزمان با هفته معلم، 54 آموزش دهنده نهضت سواد آموزی شهرستان قرچک باحضور مسؤولان تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قرچک، همزمان با هفته معلم، 54 آموزش دهنده نهضت سواد آموزی شهرستان قرچک باحضور مسؤولین تجلیل شدند.

  رضا داورزنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک ظهر امروز در این مراسم اظهار کرد: هفته بزرگداشت مقام معلم را خدمت همه همکاران تبریک عرض می کنم و گرامی می داریم نام و یاد استاد بزرگ اخلاق و معرفت و ترویج دهنده تفکر و اندیشه اسلامی استاد مرتضی مطهری که با اقدامات خوبی که انجام داد ترویج دهنده تفکرات نوین اسلامی در حوزه تعلیم و تربیت بود.

وی گفت: در این مراسم از 54 آموزش دهنده نهضت سواد آموزی تحلیل می شود، زیرا فعالیت های آموزش دهنده سخت تر از معلمان است، آموزش دهنده برای پیدا کردن سواد آموز سختی های زیادی را متحمل می شوند تا آنها را آموزش داده و سواد دار کنند.

مدیر آموزش و پرورش قرچک در افزود: نهضت سواد آموزی شهرستان قرچک در سال گدشته رتبه سوم استان را کسب کرد و در جذب سواد آموز در سه مرحله سواد، تحکیم و انتقال توانسته بیش از 960 نفر سواد آموز را جذب کند.

معلمین نهضت سواد آموزی در زمره ایثارگران هستند حجت الاسلام حجت اله اسماعیلی امام جمعه شهرستان قرچک در ادامه این مراسم اظهار کرد: معلمین نهضت سواد آموزی به نوعی در ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 54 آموزش دهنده نهضت سوادآموزی قرچک

تجلیل از 54 آموزش دهنده نهضت سوادآموزی قرچک