مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 14:572022-05-08اجتماعي

نظارت بر خروج 13 تن پسماند ویژه از همدان


سرپرست حفاظت محیط زیست استان همدان از نظارت بر مدیریت 13 تن پسماند ویژه، برای خروج از استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سیده مریم محمدی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از نظارت بر مدیریت 13 تن پسماند ویژه برای خروج از استان خبر داد و اظهار کرد: سه تن پسماند شیمیایی و دارویی استان همدان به سایت مدیریت پسماندهای ویژه و صنعتی استان اصفهان منتقل شد.

وی افزود: در حال حاضر 10 تن پسماند ویژه شامل بقایای سموم غیر قابل استفاده شامل سموم آلی و معدنی جهاد کشاورزی استان همدان در مرحله تایید انتقال به مراکز مجاز کشوری است.

سرپرست حفاظت محیط زیست استان همدان ادامه داد: از زمان قرار گرفتن نظارت بر مدیریت پسماندهای ویژه در بستر سامانه جامع محیط زیست کشور تاکنون، 2 هزار و 550 تن پسماند صنعتی و ویژه استان همدان مجوز امحاء دریافت کرده و به مراکز مجاز کشوری منتقل شده است.

وی تاکید کرد: بر اساس قانون مدیریت پسماند و با دقت نظر و پیگیری دقیق، نقل و انتقالات پسماند های ویژه استان و نیز صادرات و واردات آن مورد نظارت قرار داشته و تمام موارد از طریق سامانه جامع حفاظت محیط زیست و با بازدید و نظارت حضوری انجام می شود.

محمدی گفت: به دلیل عدم وجود محل دفع پسماندهای صنعتی و ویژه در همدان، بر اساس قانون پسماندهای تولیدی واحدهای صنعتی و خدما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت بر خروج 13 تن پسماند ویژه از همدان

نظارت بر خروج 13 تن پسماند ویژه از همدان