مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 15:272022-05-08اقتصادي

ثبت حدود 2.9 میلیون تراکنش بانکی در نانوایی ها/امروز نظام درگیر جنگ اقتصادی است


استاندار زنجان با اشاره به ثبت حدود 2 میلیون و 900 هزار تراکنش بانکی در نانوایی ها طی دی، بهمن و اسفند سال گذشته افزود: از این تعداد یک و نیم میلیون مورد تراکنش های زیر 5 هزار تومان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی در آیین بزرگداشت معلم ضمن تکریم مقام معلمان اظهار کرد: معلمی، شغلی معمولی نیست، چون که معلم می تواند در سرنوشت انسان ها تاثیر بگذارد.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه معلمان این قدرت را دارند که با نگاه و رفتار و حرکت خود زندگی دانش آموز خود را تغییر دهند و در زندگی انسان ها تاثیرگذار هستند، اضافه کرد: موضوع مشکلات معیشتی و رتبه بندی معلمان را به وضوح احساس می کنم و در صورت اجرایی شدن این مصوبه توسط دولت استان زنجان باید نخستین استانی باشد که این موضوع را اجرایی می کند.

استاندار زنجان گفت: اینکه آیا مجموعه نظام وظیفه خود را در قبال معلمان انجام داده یا نه؟ پاسخ این است که خیلی تلاش ها در این راستا صورت گرفته است ولی به آن اندازه که باید باشد، نیست.

وی در ادامه به مشکلات اقتصادی جامعه اشاره کرد و افزود: امروز نظام درگیر یک جنگ اقتصادی است و همه ما به ویژه معلمان باید این درک و تحلیل از شرایط موجود را داشته باشیم و در این شرایط پشتوانه حکومت باشیم تا بتوانیم به سلامت از این فشار عبور کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت حدود 2.9 میلیون تراکنش بانکی در نانوایی ها/امروز نظام درگیر جنگ اقتصادی است

ثبت حدود 2.9 میلیون تراکنش بانکی در نانوایی ها/امروز نظام درگیر جنگ اقتصادی است