مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 16:072022-05-08سياسي

آینده منطقه را مقاومت ملت ها و نه میز مذاکره، رقم می زند


آنچه آینده منطقه و فلسطین را رقم می زند، میزهای مذاکره و قراردادهایی مثل «اسلو» و «کمپ دیوید» و «معامله قرن» نیست، بلکه مقاومت ملت ها تعیین کننده نظم جدید منطقه ای است.

- رییس جمهور گفت: آنچه آینده منطقه و فلسطین را رقم می زند، میزهای مذاکره و قراردادهایی مثل اسلو و کمپ دیوید و معامله قرن نیست، بلکه مقاومت ملت ها تعیین کننده نظم جدید منطقه ای است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی پیش از ظهر امروز یکشنبه در دیدار بشار اسد رییس جمهور سوریه اظهار داشت: آنچه امروز در پهنه غرب آسیا شاهد آن هستیم تحقق پیش بینی رهبر معظم انقلاب مبنی بر نتیجه بخش بودن مقاومت ملت ها در برابر سلطه گران و متجاوزین است.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای مقاومت از سوریه و ایران، از جمله شهید حاج قاسم سلیمانی و تقدیر از مجاهدات مبارزین جهان اسلام بر ضد تروریسم، گفت: شما همچون پدرتان یکی از چهره های جبهه مقاومت هستید.

رییس جمهور در ادامه با یادآوری تحولات سیاسی و امنیتی دهه اخیر در منطقه تاکید کرد: مجاهدان مقاومت ثابت کردند که قدرتی قابل اتکا برای برقراری ثبات و امنیت در منطقه از جمله در سوریه هستند.

رییسی با تاکید بر لزوم احترام تمامی کشورها به حاکمیت و تمامیت ارضی سوریه، گفت: زمانی که بعضی سران عرب و غیر عرب منطقه بر سر زمان سقوط حکومت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده منطقه را مقاومت ملت ها و نه میز مذاکره، رقم می زند

آینده منطقه را مقاومت ملت ها و نه میز مذاکره، رقم می زند