مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 16:322022-05-08اقتصادي

اهدا بیش از 1.5 میلیارد تومان جهیزیه به نوعروسان نیازمند ایلامی


دبیر مجمع گروه های جهادی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: از سال گذشته تاکنون بیش از یک میلیارد و 600 میلیون تومان جهیزیه به نیازمندان ایلامی اهدا شده است.

- رحیمی دبیر مجمع گروه های جهادی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: در سطح استان ایلام هر شهرستان یک شورای جهادی به نام شورای سازندگی و در سطح استان یک مجمع گروه های جهادی سپاه امیرالمؤمنین تشکیل شده و در حال حاضر 1167 گروه جهادی در سامانه جهادی ثبت شده است.

  وی افزود: گروه های جهادی در حال حاضر در تمام زمینه ها سلامت، عمران، فرهنگی، محرومیت زدایی، اشتغالزایی، مسکن محرومین و اخیرا با اولویت بیشتر در زمینه جهاد تبیین در حال فعالیت هستند.

  دبیر مجمع گروه های جهادی بیان کرد: در حال حاضر اولویت نخست گروه های جهادی کارگاه های اشتغالزایی و بحث اقتصاد مقاومتی در بحث دانش بنیان است.

  رحیمی گفت: شاکله دولت انقلابی به ریاست آیت الله رییسی استفاده از توان و ظرفیت گروه های جهادی مخصوصا در پروژه های عمرانی است.

  وی ادامه داد: در بخش آب رسانی به مناطق محروم حدود 700 میلیارد تومان اعتبار از طرف دولت تخصیص صورت گرفته که با مشارکت گروه های جهادی آب رسانی به روستاهای دور افتاده انجام گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدا بیش از 1.5 میلیارد تومان جهیزیه به نوعروسان نیازمند ایلامی

اهدا بیش از 1.5 میلیارد تومان جهیزیه به نوعروسان نیازمند ایلامی