مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 16:322022-05-08سياسي

روایت گری ایثار رزمندگان کمتر از دفاع مقدس نیست


مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری همدان با بیان اینکه اهمیت روایت گری دفاع مقدس بیشتر از دفاع مقدس نداشته نباشد، کمتر نیست گفت: روایت گری خواهران شهید تیموری در کتاب «من مادر دوم تورجم» از جنس روایت گری حضرت زینب(س) است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، غلامرضا فریدونی بعد از ظهر امروز در آیین روایت مادری و نقد و بررسی کتاب من مادر دوم تورجم نوشته فرزانه تیموری خواهر شهیدان تیموری اظهار کرد: علاوه بر سه شهید خانواده تیموری، سه برادر دیگر هم از بزرگان و سرآمدان استان همدان هستند.

وی با بیان اینکه انقلاب ما مدیون شهدا و خانواده شهداست افزود: این موضوع تنها برای ما نیست، بلکه نسل های آینده نیز مدیون این ایثارگری ها هستند چراکه کشور به خاطر این جانفشانی پابرجا ماند.

مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری همدان با اشاره به اینکه تکریم خانواده شهدا یعنی زنده نگاه داشتن فرهنگ شهادت تصریح کرد: آینده سبز و گذشته سرخ به معنای گذشته ای است که شهادت را ترسیم می کند و آینده ای که انتظار را برای ما جلوه گر می شود.

وی با بیان اینکه ما به امید اینکه در آینده عدل و داد حکمفرما می شود، برترین اعمال که انتظار فرج است را انجام می دهیم، تقدیم سه شهید برای کشور را اتفاق  ساده ای ندانست و گفت: این معامله جز معامله با خدا غیر قا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت گری ایثار رزمندگان کمتر از دفاع مقدس نیست

روایت گری ایثار رزمندگان کمتر از دفاع مقدس نیست