مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 17:072022-05-08سياسي

یادواره شهید پورش همدانی در بانه برگزار می شود


مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی همدان از برگزاری یادواره شهید عباس پورش همدانی از شهدای جهاد سازندگی در روستای بوالحسن بانه خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حجت الاسلام امین رضایی عصر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یادواره شهید حاج عباس پورش همدانی از شهدای جهاد سازندگی در تاریخ 22 اردیبهشت به مناسبت شهادت این شهید در یادمان روستای بوالحسن شهرستان بانه برگزار می شود اظهار کرد: امسال شهید پورش همدانی شهید شاخص راهیان نور کشور تعیین شده است.

وی با بیان اینکه این یادواره در راستای بزرگداشت مقام این شهید و دیگر شهدای جهاد سازندگی برگزار می شود افزود: 300 نفر از خانواده شهدای جهاد و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی استان در قالب اردوی راهیان نور شمال غرب روز 22 اردیبهشت اعزام خواهند شد.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی همدان یادآور شد: برگزاری یادواره شهدا و اردوی راهیان نور در راستای زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت الزامی است از همین رو همت گمارده تا در این یادواره بیش از پیش سیره شهید پورش همدانی و دیگر شهدای جهاد را برای نسل جدید تبیین کنیم.

رییس کانون سنگرسازان بی سنگر استان همدان نیز در این نشست یادآور شد: حاج عباس پورش همدانی فرمانده تیپ الغدیر همدان بود که در روز 22 اردی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهید پورش همدانی در بانه برگزار می شود

یادواره شهید پورش همدانی در بانه برگزار می شود