مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 17:372022-05-08پزشكي

همدان چند روز بدون فوتی کرونا/ آغاز تزریق دز چهارم واکسن


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با بیان اینکه طی چند روز اخیر آمار فوتی کرونا در همدان به صفر رسیده است از آغاز تزریق دز چهارم واکسیناسیون کرونا خبر داد.

- علیرضا توقیری در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان از روند کاهشی و نیز به صفر رسیدن آمار فوتی در همدان طی یک هفته اخیر خبر داد و اظهار کرد: آنچه در کشور نسبت به کاهش ابتلای بیماران به کرونا را شاهد هستیم در همدان نیز این روند وجود دارد.

وی با بیان اینکه تمام شهرستان های همدان جز اسدآباد که آبی است در وضعیت زرد قرار دارند افزود: میزان مراجعات بیماران سرپایی کرونا در استان روند کاهشی دارد اما هنوز تعداد آن قابل توجه بوده و چندان کاهش نیافته است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا با تأکید بر اینکه در حال حاضر اغلب بیماران، سرپایی مداوا می شوند و با استراحت در منزل درمان انجام می شود افزود: میزان بیماران بستری نیز نسبت به ماه گذشته تقریبا نصف شده و آمار فوتی طی یک هفته اخیر به سمت صفر رفته است.

وی با تاکید به اینکه میزان فوتی های کرونا در استان طی یک هفته اخیر یک بوده یا صفر و چند روز اخیر هم فوتی رخ نداده است خاطرنشان کرد: با حفظ این روند انتظار می رود تعداد بیماران سرپایی و بستری کاهش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان چند روز بدون فوتی کرونا/ آغاز تزریق دز چهارم واکسن

همدان چند روز بدون فوتی کرونا/ آغاز تزریق دز چهارم واکسن