مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 18:422022-05-08سياسي

استفاده از ظرفیت نخبگانی بسیج در حل بحران های گیلان موثر است


رییس سازمان بسیج سازندگی گیلان گفت: باید از ظرفیت نخبگانی بسیج در حل بحران های استان گیلان استفاده شود.

- ، سرهنگ احمد ابراهیمی عصر یکشنبه در رزمایش جهادگران فاطمی در رشت با اشاره به اقدامات سازمان بسیج سازندگی در 22 سال از زمان آغاز تأسیس تاکنون، بیان کرد: این سازمان در راستای عمل به وظایف خود خدمات ارزنده ای را به نیازمندان ارائه داده که ادامه دار است.

رییس سازمان بسیج سازندگی گیلان با بیان اینکه طی 4 سال اخیر اقداماتی نظیر ساخت مسکن محرومین و آب رسانی به مناطق محروم و روستایی انجام شده است، افزود: بسیج و سپاه در حل مشکلات کشور نقش به سزایی دارند و همواره یاری رسان نیازمندان هستند.

وی با اشاره به ثبت بیش از سه هزار گروه جهادی در سامانه اطلس، تصریح کرد: بر اساس آمار امروز سه هزار و 500 گروه جهادی در سامانه اطلس بسیج سازندگی از همه اقشار و تخصص ها ثبت شده است.

سرهنگ ابراهیمی با بیان اینکه بسیج دارای ظرفیت نخبگانی و علمی بسیار خوبی در عرصه های مختلف است، ادامه داد: اگر از این ظرفیت ها در راستای حل بحران های مختلف استفاده شود می توان به موفقیت های فراوان رسید.

وی با اشاره به اینکه هشت هزار و 960 جهادگر در گیلان فعالیت دارند، بیان کرد: قرارگاه محرومیت زدایی سپاه همواره یار و یاور بسیج سازندگی بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت نخبگانی بسیج در حل بحران های گیلان موثر است

استفاده از ظرفیت نخبگانی بسیج در حل بحران های گیلان موثر است