مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 18:572022-05-08اقتصادي

حمایت کمیته امداد از 89 هزار بیمار خاص و صعب العلاج


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد از بهره مندی 89 هزار بیمار صعب العلاج و هشت هزار بیمار خاص از خدمات کمیته امداد خبر داد.

- ، حسین خدرویسی با تشریح خدمات کمیته امداد به بیماران خاص و صعب العلاج گفت: تعداد 81 هزار و 300 بیمار صعب العلاج با 17 گروه و نوع بیماری و هشت هزار بیمار خاص در کمیته امداد شناسایی و ثبت شده اند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد با بیان اینکه 20 هزار نفر از بیماران صعب العلاج با درجه ناتوانی حاد و زمین گیر با پرداخت هزینه پرستاری، در منزل نگهداری می شوند، گفت: در سال 1400 جمعاً 96 میلیارد تومان از محل منابع دولتی و مردمی بابت هزینه های درمانی بیماران خاص و صعب العلاج هزینه شد.

وی با بیان اینکه خدمات بیماران صعب العلاج و خاص با اولویت ارائه خدمات به صورت رایگان ارائه می شود، اظهار کرد: این خدمات در سرفصل های کلی خدمات پاراکلینیک، فرانشیز و مابه التفاوت خدمات بیمه ای، خدمات غیر تعهد بیمه پایه، دارو و تجهیزات، خدمات جانبی درمان و لوازم مصرفی دسته بندی می شود.

خدرویسی از پرداخت وام درمانی از محل اعتبارات صندوق امداد ولایت با محوریت بیماران خاص و صعب العلاج خبر داد و خاطرنشان کرد: سال گذشته از محل صندوق امداد ولایت حدود 100 میلیارد تومان اعتبار تحت عنوان وام درمانی برای برای مددجویان اختصاص یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت کمیته امداد از 89 هزار بیمار خاص و صعب العلاج

حمایت کمیته امداد از 89 هزار بیمار خاص و صعب العلاج