مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 19:172022-05-08سياسي

بزرگ ترین پروژه آب رسانی کشور در دامغان اجرا می شود


فرماندار دامغان با اشاره به اینکه بزرگ ترین پروژه آب رسانی کشور در منطقه سرکویر جنوب این شهرستان در حال انجام است، گفت: این طرح به همت بسیج سازندگی پیشرفت قابل توجهی دارد.

- ، ضمن بیان اینکه بزرگ ترین پروژه آب رسانی کشور در منطقه سر کویر جنوب این شهرستان انجام می شود، ابراز داشت: این پروژه آب رسانی یکی از پروژه های بزرگی که با جدیت و تلاش بسیج سازندگی و گروه های جهادی شهرستان دامغان در حال اجرا است.

وی ضمن بیان اینکه این طرح هم اکنون پیشرفت قابل توجهی دارد، افزود: پیش بینی می شود که این طرح بتواند در مسیر رفع مشکلات آبی منطقه تأثیر گذار باشد.

فرماندار دامغان بابیان اینکه پروژه استخر ذخیره آب شهر کلاته رودبار شمال این شهرستان دیگر پروژه آبی که سال گذشته از سوی بسیج سازندگی اجرا شد، ابراز داشت: به موازات اجرای طرح های گوناگون عمرانی و اقتصادی در شهرستان دامغان، گروه های جهادی و بسیجی همواره یاری رسان سایر دستگاه های اجرایی در بلایای طبیعی، سیل، حوادث و غیره بودند.

بندر آبادی ضمن تقدیر از خدمات و زحمات گروه های جهادی و بسیجی در مقابله و مبارزه با بیماری سالک این شهرستان، تصریح کر: با همراهی و همکاری نیروهای پرتلاش جهادی و بسیجی شهرستان دامغان شاهد اقدامات مؤثری در مقابله و مبارزه با بیماری سالک هستیم که نتیجه آن شاهد کاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگ ترین پروژه آب رسانی کشور در دامغان اجرا می شود

بزرگ ترین پروژه آب رسانی کشور در دامغان اجرا می شود