مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 19:322022-05-08اقتصادي

آغاز اجرای طرح خرم آباد در مسیر توسعه/ پارک بانوان گلدشت افتتاح می شود


شهردار خرم آباد به برنامه های روز 24 اردیبهشت نیز اشاره کرد و گفت: در این روز که به عنوان خرم آباد در مسیر توسعه نامگذاری شده است به دنبال این هستیم که دیوارهای پادگان 07 را برداریم که اگر موفق شویم اتفاق خوبی است.

- سعید فتوحی در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص برنامه های هفته خرم آباد، اظهار کرد: از 20 اردیبهشت تا 26 اردیبهشت که به نام هفته خرم آباد نامگذاری شده برنامه های متعدد و متنوعی را در نظر داریم.

وی افزود: 20 اردیبهشت که به نام روز خرم آباد نامگذاری شده برنامه ای را در باغ گلستان با حضور مردم و مسوولان خواهیم داشت.

شهردار خرم آباد گفت: روز 21 اردیبهشت ماه نیز به نام کودک - امید به فردا نام گذاری شده است، برنامه ی را در  پارک شاپوری برای کودکان خواهیم داشت.

فتوحی بیان کرد: روز 23 نیز شهر شهیدان نامگذاری شده، در این روز تجلیل از خانواده شهدا را داریم.

وی با بیان اینکه جمعه 24 اردیبهشت نیز خانواده، ورزش و سلامت نامگذاری شده است، افزود: در این روزهم پیاده روی و مسابقه را برای شهروندان در نظر گرفته ایم که جوایز نفیسی مانند دوچرخه و لباس ورزشی به برندگان اهدا می شود.

شهردار خرم آباد به برنامه های روز 24 اردیبهشت نیز اشاره کرد و گفت: در این روز که به عنوان خرم آباد در مسیر توسعه نامگذاری شده است به دنبال این هستیم که دیوارهای پادگان 07


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای طرح خرم آباد در مسیر توسعه/ پارک بانوان گلدشت افتتاح می شود

آغاز اجرای طرح خرم آباد در مسیر توسعه/ پارک بانوان گلدشت افتتاح می شود