مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 20:022022-05-08سياسي

اجرای طرح بازتوزیع یارانه ها برای مردم و دولت سود دو سر برد به همراه دارد


نماینده مردم نیریز، استهبان و بختگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: طرح بازتوزیع هوشمند و عادلانه یارانه ها مزایای فوق العاده ای دارد که چنان چه یارانه نان توسط دولت پرداخت شود، - فرهاد طهماسبی با اشاره به مزایای طرح بازتوزیع هوشمند و عادلانه یارانه ها در گفتگو با خبرنگار فارس در شیراز گفت: سال ها نان بی کیفیت تولید می شد و در بسیاری از نقاط مردم از این مسئله رنج می بردند، به طوری که بخشی از نان به دلیل کیفیت پایین جهت خوراک دام به گاوداری ها سپرده می شد.

نماینده مردم نیریز و استهبان در مجلس ادامه داد: بنابراین یارانه ای که باید در این بخش به مردم ارائه می شد، به دست آنها نمی رسید.

وی اظهار داشت: طرح بازتوزیع هوشمند و عادلانه یارانه ها مزایای فوق العاده ای دارد که چنان چه یارانه نان توسط دولت پرداخت شود، به لحاظ کمی و کیفی برای مردم و دولت سود دو سر برد خواهد داشت.

نماینده مردم استهبان و نیریز خاطرنشان کرد: اگر این طرح به خوبی اجرا شود، یارانه واقعی به دست مردم می رسد و درآمد حاصل از صرفه جویی ایجاد شده در بخش های ضروری دیگر هزینه می شود.

طهماسبی تاکید کرد: البته این مزایا هنگامی ایجاد می شود است که طرح بازتوزیع یارانه ها با شرایط مساعد و در نظر گرفتن جوانب مختلف، اجرا شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح بازتوزیع یارانه ها برای مردم و دولت سود دو سر برد به همراه دارد

اجرای طرح بازتوزیع یارانه ها برای مردم و دولت سود دو سر برد به همراه دارد