مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 20:372022-05-08سياسي

قرارگاه محرومیت زدایی استان اصفهان از موازی کاری ارگان ها جلوگیری کند


فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: با توجه به اینکه بنیاد مستضعفان، بسیج سازندگی و.

، همگی، اقدامات مختلفی در زمینه محرومیت زدایی انجام می دهند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سردار مجتبی فدا، فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج)  عصر امروز در جلسه قرارگاه محرومیت زدایی استان اظهار داشت: انتظار داریم نتایج جلسه به نحوی باشد که در نهایت منجر به حمایت گروه های جهادی شود و سازوکارهای قانونی با پشتیبانی مجموعه استانداری و ارگان های دیگر در همین راستا به کار گرفته شوند.

وی با تأکید بر لزوم اولویت قرار دادن مناطق محرومی که در حاشیه اصفهان وجود دارند، عنوان کرد: با توجه به اینکه بنیاد مستضعفان، بسیج سازندگی و.

، همگی، اقدامات مختلفی در زمینه محرومیت زدایی انجام می دهند، موازی کاری زیادی هم انجام می شود که این قرارگاه می تواند ظرفیتی باشد تا از موازی کاری جلوگیری شود.

فدا در ادامه خاطرنشان کرد: لازم است که اقدامات گروه های جهادی با هم افزایی بیشتر، اولویت بندی شود تا به تناسبِ محرومیت، اقدامات صورت گیرد.

حسن عجمی، رییس سازمان بسیج سازندگی اصفهان نیز در این جلسه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری درخصوص کار جهادی و در توضیح اقدامات انجام شده، اظهار داشت: 50 تعاونی در سطح استان با محوریت صندوق قرض الحسنه داریم و سال گذشته هم رزما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه محرومیت زدایی استان اصفهان از موازی کاری ارگان ها جلوگیری کند

قرارگاه محرومیت زدایی استان اصفهان از موازی کاری ارگان ها جلوگیری کند