مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 20:472022-05-08سياسي

لزوم حمایت سازمان بازرسی از مجموعه های دانش بنیان


نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان گفت: سازمان بازرسی می تواند به عنوان مدعی العموم شنونده مطالبات شرکت های دانش بنیان و پیگیر حل مشکلات این مجموعه ها از بخش های متولی باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، آیت الله مصطفی محامی در دیدار محمدرضا شهریاری نژاد مدیرکل سازمان بازرسی سیستان و بلوچستان گفت: طبق گزارش ارائه شده مبنی بر افزایش نظارت و سرکشی ها توسط دستگاه های متولی، شرایط همچنان دشوار است و با این وجود جلوی افزایش قیمت ها گرفته نشده و حتی کیفیت برخی اجناس نیز همچنان پایین است.

نماینده ولی فقیه در سیستان وبلوچستان افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و نامگذاری شعار سال تحت عنوان تولید؛ اشتغال آفرین و دانش بنیان ، سازمان بازرسی می تواند به عنوان مدعی العموم شنونده مطالبات شرکت های دانش بنیان و پیگیر حل مشکلات این مجموعه ها از بخش های متولی باشد.

آیت الله محامی بیان کرد: ظرفیت های مختلف در سیستان وبلوچستان وجود دارد اما موانعی باعث شده کار پیشرفت نکند اما اگر با نگاه حمایت، به ارائه راه حل در این جهت بپردازید مطلوب است.

وی ادامه داد: گاهی با خلأهای قانونی روبرو هستیم یا در مواردی برخی قوانین متناسب با شرایط استان ما نیست که در این موارد باید به دنبال راه حل بوده و نگاه ما پشتیبانی و حمایت از عرصه تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حمایت سازمان بازرسی از مجموعه های دانش بنیان

لزوم حمایت سازمان بازرسی از مجموعه های دانش بنیان