مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 21:172022-05-08اجتماعي

ضریب حضور مسافران در اماکن اقامتی مازندران طی تعطیلات اخیر به بالای 95درصد رسید


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: میانگین ضریب اشغال اماکن اقامتی مازندران در تعطیلات اخیر به بالای 95درصد رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، مهران حسنی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اینکه در تعطیلات عید فطر با تشکیل ستاد تسهیلات سفر پذیرای حضور گردشگران زیادی به استان بودیم، اظهار کرد: طی 8 تا 16 اردیبهشت ماه امسال بیش از 6میلیون و 550هزار شب اقامت در استان داشتیم که بخش عمده در حوزه غرب استان اتفاق افتاد.

وی افزود: میانگین ضریب اشغال مراکز اقامتی بالای 95درصد بوده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران به گشت 32 تیم نظارتی جهت بازدید از تاسیسات گردشگری استان، بیان کرد: حجم بالای گردشگری در نوروز و یک ماه بعد در عید فطر نشان از این دارد که مردم سفرها را تکرار می کنند و باید مسوولان سازمان های مقصد آمادگی لازم را برای پذیرایی از گردشگران در تعطیلات مناسبتی داشته باشند.

حسنی با اعلام اینکه  مردم به هر صورت سفر را در سبد خانوار را قرار دادند، گفت: این حجم گردشگر بزرگتر علائم و نشانه اتفاقات در حوزه سفر و گردشگری است که دارد صورت می گیرد که امیدواریم در ایام پیک و غیرپیک بخشی از خسارت های روزهای کرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضریب حضور مسافران در اماکن اقامتی مازندران طی تعطیلات اخیر به بالای 95درصد رسید

ضریب حضور مسافران در اماکن اقامتی مازندران طی تعطیلات اخیر به بالای 95درصد رسید