مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 اردیبهشت 1401 ساعت 21:572022-05-08اجتماعي

انتقال سه تن پسماند شیمیایی و دارویی همدان به اصفهان


سرپرست حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: سه تن پسماند شیمیایی و دارویی استان همدان به سایت مدیریت پسماندهای ویژه و صنعتی استان اصفهان منتقل شد.

- ، سیده مریم محمدی با بیان این خبر افزود: در حال حاضر 10 تن پسماند ویژه شامل بقایای سموم غیر قابل استفاده شامل سموم آلی و معدنی جهاد کشاورزی استان همدان در مرحله تأیید انتقال به مراکز مجاز کشوری است.

وی ادامه داد: از زمان قرار گرفتن نظارت بر مدیریت پسماندهای ویژه در بستر سامانه جامع محیط زیست کشور (سال 1397) تاکنون، 2550 تن پسماند صنعتی و ویژه استان همدان مجوز امحاء دریافت و به مراکز مجاز کشوری منتقل شده اند.

سرپرست حفاظت محیط زیست استان همدان تاکید کرد: بر اساس قانون مدیریت پسماند و با دقت نظر و پیگیری دقیق، نقل و انتقالات پسماندهای ویژه استان و نیز صادرات و واردات آن مورد نظارت قرار داشته و تمامی موارد از طریق سامانه جامع حفاظت محیط زیست و با بازدید و نظارت حضوری انجام می شود.

محمدی در ادامه، گفت: به دلیل عدم وجود محل دفع پسماندهای صنعتی و ویژه در استان همدان، بر اساس قانون پسماندهای تولیدی واحدهای صنعتی و خدماتی که دارای ماهیت صنعتی و ویژه هستند به خارج از استان منتقل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال سه تن پسماند شیمیایی و دارویی همدان به اصفهان

انتقال سه تن پسماند شیمیایی و دارویی همدان به اصفهان