مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 06:522022-05-09ورزشي

اوضاع وخیم یکی از گزینه های سقوط/ فجر و «20» هفته دور از پیروزی


تیم فوتبال فجر سپاسی در اولین فصل بازگشت به لیگ برتر شرایط مناسبی ندارد و با خطر سقوط به لیگ یک مواجه است.

- ، بیست و یکمین فصل از رقابت های لیگ برتر در آستانه 5 هفته پایانی خود قرار دارد و رقابت در انتهای جدول برای بقا در سطح اول فوتبال ایران داغ تر از همیشه بین 3 تیم جریان دارد.

فجر سپاسی تیم قدیمی و ریشه دار شیرازی که پس از سال ها غیبت از لیگ برتر در فصل بیست و یکم بار دیگر در این مسابقات حضور یافت، شرایط خوبی در جدول ندارد و یکی از 3 تیمی است که باید برای بقا تلاش کند.

شیرازی ها در حال حاضر فعلاً و در پایان هفته بیست و پنجم با 16 امتیاز در رده پانزدهم قرار داشته و یکی از دو تیم انتهای جدولی هستند که در صورت عدم تغییر جایگاه شان در جدول ناچار به خداحافظی با لیگ برتر هستند.

سپاسی های شیراز در حالی تنها 16 امتیاز در 25 هفته به دست آورده که فصل را با 2 شکست پیاپی آغاز کردند، اما در 5 هفته ابتدایی 2 بار طعم پیروزی را چشیدند.

بالاترین جایگاهی که در جدول تجربه کردند رده هشتم بود که در هفته های دوم و پنجم در آن قرار گرفتند و بیشترین جایگاه جدولی که در آن قرار داشتند رده چهاردهم بود که در حد فاصل هفته های 12 تا 23 به صورت ممتد در آن قرار داشتند؛ و البته پایین ترین رده جدول را هم که تجربه کردند همین جایگاه پانزدهم است که در هفته 24 به آن سقوط کرده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوضاع وخیم یکی از گزینه های سقوط/ فجر و «20» هفته دور از پیروزی

اوضاع وخیم یکی از گزینه های سقوط/ فجر و «20» هفته دور از پیروزی