مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 06:522022-05-09سياسي

آخرین وضعیت پرونده های مهم دادگستری فارس


رییس کل دادگستری استان فارس آخرین وضعیت چهار پرونده مهم قضایی در این استان را تشریح کرد.

- خبرنگار مهر پیرامون آخرین وضعیت پرونده فساد مربوط به بخشدار سابق مرکزی شیراز گفت: در این پرونده بخشدار مرکزی شیراز و افراد دیگری با اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر شده بودند.

وی افزود: پس از بررسی، این پرونده با صدور کیفرخواست به اتهام رشوه برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد که حکم بدوی صادر شده است.

رییس کل دادگستری استان فارس ادامه داد: وکیل مدافع متهمان این پرونده به حکم صادره اعتراض کرده و در حال حاضر پرونده فساد اقتصادی بخشدار سابق مرکزی شیراز و همدستانش در شعبه 28 دادگاه تجدیدنظر استان فارس در حال رسیدگی است و هنوز حکم قطعی صادر نشده است.

پرونده فساد اقتصادی دو مدیرکل سابق فارس در تحقیقات نهایی حجت الاسلام موسوی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار مهر پیرامون وضعیت پرونده دو مدیر کل سابق بازداشتی استان فارس به اتهام فساد اقتصادی توضیح داد: این پرونده هم اکنون در دادسرای شیراز در مراحل نهایی تحقیقات است و به زودی با صدور قرار مناسب به دادگاه ارسال می شود.

وی در خصوص اتهامات به این دو مدیرکل سابق اقتصادی استان فارس بیان کرد: این دو مدیر در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری فعالیت داشتند که طبق مستندات ارائه شده توسط ضابطین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پرونده های مهم دادگستری فارس

آخرین وضعیت پرونده های مهم دادگستری فارس