مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 07:072022-05-09بين الملل

کووید-22 در راه است؟


فاصله واکسیناسیون جهانی تا وضعیت ایده آل و مطلوب بسیار زیاد است و تعدادی از کشورهای جهان از جمله کشورهای محروم آفریقایی و کشورهایی در قاره آسیا مانند ایران و کره شمالی تاکنون به واکسن های مؤثر و کارآمد برای مبارزه با واریانت های جدید ویروسی دسترسی نداشته اند.

- سویه ای خطرناک تر و وحشتناک تر از کرونا بروز و ظهور یافته است که می توان واریانت های قبلی کروناویروس ها مانند دلتا و اُمیکرون را شوخی تلقی کرد.

شیوع بیماری جدید که احتمالاً بیماری سال 2022 لقب گیرد، احتمالاً با علائم مشابه بیماری در چین در شهرهایی از اروپا و آمریکا دیده شده است.

روزنامه همدلی نوشت: تصاویر منتشرشده از صف تست کرونا در پکن بار دیگر توجهات جهانی را به سمت ویروس های جدید و بیماری در سال 2022 جلب کرده است.

انتشار اخبار و جزییات تازه از موج سخت گیری ها در قرنطینه چینی این سؤال را در اذهان عمومی دنیا نقش زده که آیا موج تازه کرونا بازمی گردد؟ در حالی که کشورهای مختلف اندک اندک محدودیت های کرونایی را کاهش می دهند یا لغو می کنند، چین، به عنوان اولین کشوری که درگیر شیوع ویروس شد، قرنطینه ای سختگیرانه را در برخی شهرهای خود تجربه می کند و این دلیل موجهی است که بتوان طرح مسئله کرد و مدعی بازگشت پاندمی کرونا به جهان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کووید-22 در راه است؟

کووید-22 در راه است؟