مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 07:272022-05-09ورزشي

محمدرضا اسلامی: فصل جدید لیگ بسکتبال به صورت دوره ای برگزار شود


مربی بسکتبال کشورمان با تاکید بر اینکه گروه بندی تیم ها در فصل گذشته رقابت های لیگ برتر به خیلی از آنها لطمه زد، گفت: برای جلوگیری از اجحاف حق باید فصل جدید به صورت دوره ای برگزار شود.

- محمدرضا اسلامی در گفتگو با دیدارها به صورت متمرکز در تهران برگزار شد، گفت: این تصمیم و برگزاری رقابت ها به این شیوه بد نبود چراکه در غیر این صورت تیم ها خیلی زیاد در معرض بیماری قرار می گرفتند به خصوص که سفر به برخی شهرها برای بعضی تیم ها با دو پرواز امکان پذیر بود.

بنابراین با توجه به شرایط برگزاری متمرکز دیدارها قابل قبول بود اما دو گروه شدن تیم ها نه! وی در این رابطه ادامه داد: برگزاری مسابقات در دو گروه به خیلی از تیم ها لطمه زد چون باعث شد به حق شان نرسند.

تقسیم بندی تیم ها در دو گروه به صورت همگون انجام نشد و ملاک کار فقط جایگاه آنها در فصل قبل مسابقات بود.

به همین دلیل توازنی میان دو گروه برقرار نشد و همین باعث شد که بعضا تیم ها در جایگاهی که استحقاق آن را داشتند، قرار نگرفتند یا برعکس خیلی راحت و بی دغدغه پیش رفتند و صاحب جایگاهی شدند که متعلق به آن نبودند.

این مربی بسکتبال تاکید کرد: پیش از آغاز فصل گذشته مسابقات و در نشست هماهنگی، تلاش ها و پیشنهادهایی داشتیم برای اینکه مسابقات به صورت دوره ای و رفت و برگشت برگزار شود اما فدراسیون وقت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمدرضا اسلامی: فصل جدید لیگ بسکتبال به صورت دوره ای برگزار شود

محمدرضا اسلامی: فصل جدید لیگ بسکتبال به صورت دوره ای برگزار شود