مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 07:522022-05-09اقتصادي

ترخیص 32 هزار تن روغن وارداتی از بندرشهید رجایی بندرعباس


رییس کل دادگستری هرمزگان از اتخاذ تصمیم برای تسریع در ترخیص بیش از 32 هزار تن روغن خام وارداتی از بندر شهید رجایی بندرعباس خبر داد.

- ، مجتبی قهرمانی صبح دوشنبه در سی و هشتمین بازدید خود از بندر شهید رجایی بندرعباس ضمن بازرسی از قسمت های مختلف این مجتمع بندری، گمرک، اسکله ها وانبارها، اقدامات انجام شده به منظور مقابله با قاچاق در بندر و گمرک شهیدرجایی را شخصاً مورد بررسی قرار داد و علاوه بر ارائه توصیه های لازم خطاب به مسئولین مربوطه به منظور تشدید تدابیر پیشگیرانه و مقابله ای، دستورات ویژه ای صادر کرد.

قهرمانی در ادامه ضمن نظارت بر نحوه انبار گردانی حدود 80 هزار کانتینر و 44 انباری که پس از دستور رییس قوه قضاییه تعیین تکلیف آنها شروع شده است، آخرین وضعیت کالاهای اساسی دپو شده در بندر شهید رجایی بندرعباس را مورد بررسی قرار داد و دستورات لازم را جهت تسریع در ترخیص و حمل این کالاها به اقصی نقاط کشور صادر کرد.

وی اظهار داشت: در جریان این بازدید و در حضور مسئولین مربوطه، تصمیمات لازم به منظور شتاب بخشی به روند ترخیص کالاهای اساسی اتخاذ شده است و بر این اساس، دستگاه های متولی، مکلف هستند نسبت به بسیج تمامی امکانات برای ترخیص فوری اقلام دپو شده در این مجموعه بندری به سرعت اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترخیص 32 هزار تن روغن وارداتی از بندرشهید رجایی بندرعباس

ترخیص 32 هزار تن روغن وارداتی از بندرشهید رجایی بندرعباس