مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 08:072022-05-09اقتصادي

انتقادات به دستگاه اطلاع رسانی دولت وارد است/ 2 نتیجه طرح هوشمند سازی یارانه نان


وزیر اقتصاد با اشاره به طرح هوشمندسازی یارانه نان گفت: با این فرآیند اولاً از نانوایی ها قاچاق آرد صورت نمی گیرد و ثانیاً به ازای نان هایی که پخته می شود یارانه به نانوا تعلق می گیرد.

- به نقل از وزارت اقتصاد، سید احسان خاندوزی در این ویدئو با اشاره به سفر چند روز قبل خود به شهر مقدس قم، مراجعات و طرح ابهامات مردم درباره موضوعات اقتصادی اخیر کشور را بسیار زیاد توصیف و تصریح کرد: از جمله مواردی که بسیار پرتکرار از سوی مردم مطرح می شد این ابهام بود که چرا سیاستی توسط یک دستگاهی در هفته گذشته انجام شده و روی قیمت کالاهایی تأثیر گذاشته، اما در این زمینه قبل اقدام با مردم صحبت نشده و اطلاع رسانی صورت نگرفته است.

وی افزود به نظرم این مباحث نقدهای جدی، درست و واردی است که باید حتماً در نظام اطلاع رسانی دستگاه های اجرایی دولتی حل و فصل شود.

خاندوزی اشاره کرد: در موضوعی هوشمند سازی یارانه نان سنتی که برعهده وزارت اقتصاد است ما بیش از 5 ماه است که با بانک مرکزی و وزارتخانه های جهاد کشاورزی و صمت مشغول کار هستیم و تلاش کردیم زیرساخت و سامانه جدیدی ایجاد کنیم که امکان بدهد ما به شکل برخط نظارت کنیم.

وی نتیجه این نظارت را دو خروجی دانست و گفت: با این فرآیند اولاً از نانوایی ها قاچاق آرد صورت نمی گیرد و ثانیاً به ازای نان هایی که پخته می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقادات به دستگاه اطلاع رسانی دولت وارد است/ 2 نتیجه طرح هوشمند سازی یارانه نان

انتقادات به دستگاه اطلاع رسانی دولت وارد است/ 2 نتیجه طرح هوشمند سازی یارانه نان