مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 08:172022-05-09اقتصادي

75 میلیارد تومان درآمد مالیاتی بین شهرداری های ایلام توزیع شد


سال گذشته 75 میلیارد تومان مالیات بر ارزش افزوده بین شهرداری های ایلام توزیع شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سعید کریمی از وصول هفت میلیارد و 500 میلیون تومان عوارض ارزش افزوده شرکت نفت و گاز غرب به منظور توزیع بین شهرداری ها، دهیاری ها و امور عشایری در استان ایلام خبر داد.

وی گفت: موضوع تعیین تکلیف مالیات شرکتها و پیمانکاران فعال در استان که دفتر مرکزی آنان خارج از استان قرار دارد، به عنوان دغدغه مدیران ارشد، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و رسانه های استان، همواره از اولویت های اداره کل امور مالیاتی در سال های اخیر بوده است.

مدیرکل امور مالیاتی ایلام، مالیات را تکلیف اجتماعی دانست و همکاری شهرداری و شورای شهر در زمینه فرهنگ سازی مالیاتی و آموزش و اطلاع رسانی در این باره را خواستار شد.

کریمی در ادامه توضیح داد: در اواخر سال 1400 با تصویب مجلس شورای اسلامی، پایه قانونی موضوع عوارض و مالیات شرکت های بزرگ، تصویب و در اردیبهشت ماه امسال ساز و کار آن تهیه و ابلاغ شده است.

مدیرکل امور مالیاتی ایلام تصریح کرد: در همین راستا، در استان ایلام 125 شرکت که دفتر مرکزی آنها خارج از استان است، شناسایی و مکاتبه و برنامه ریزی لازم برای مطالبه مالیات آنها انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

75 میلیارد تومان درآمد مالیاتی بین شهرداری های ایلام توزیع شد

75 میلیارد تومان درآمد مالیاتی بین شهرداری های ایلام توزیع شد