مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 08:272022-05-09سياسي

نمایشگاه کتاب 200 اپراتور پاسخگو دارد


مدیر پاسخگویی راهنمای مراجعان نمایشگاه کتاب گفت: امسال در دو بخش جداگانه، آماده پاسخگویی به مخاطبان نمایشگاه مجازی و فیزیکی هستیم و مخاطبان می توانند برای طرح سوالات خود با شماره 91009898 تماس بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازستاد خبری سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، آزاده نظربلند، مدیر پاسخگویی راهنمای مراجعان در خصوص فعالیت های این مرکز گفت: هر سال هم زمان با نمایشگاه کتاب، غرفه های اطلاع رسانی مشغول ارائه خدمات بوده اند و امسال با توجه به اینکه نمایشگاه به صورت فیزیکی و مجازی به صورت هم زمان برگزار می شود، مرکز تماس بخش مجازی با بخش اطلاع رسانی فیزیکی ادغام شده و تحت عنوان کمیته پاسخگویی و راهنمای مراجعان، مشغول خدمت رسانی است.

وی افزود: ما در هر دو بخش بیش از 200 نیرو داریم که در بخش مجازی از ساعت 9 صبح تا 7 عصر در حال ارائه پاسخگویی هستند و در بخش نمایشگاه فیزیکی، هم زمان با ساعات برگزاری نمایشگاه، به ارائه خدمات می پردازند.

به همین منظور عموم مخاطبان می توانند با تماس شماره  91009898 پاسخ سووالات خود را دریافت کنند.

نظربلند ادامه داد: سوالات رایج مخاطبان بر اساس دوره زمانی متفاوت است به طوری که تا قبل از آغاز نمایشگاه، بیشتر تلفن ها مربوط به ناشرانی است که درباره چگونگی بارگذاری کتاب ها روی سایت سوال دارند و در حین برگزاری ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه کتاب 200 اپراتور پاسخگو دارد

نمایشگاه کتاب 200 اپراتور پاسخگو دارد