مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 08:522022-05-09اقتصادي

آغاز گازرسانی به 24 روستای بخش مرکزی بندرعباس


در دیدار سرپرست فرمانداری بندرعباس با مدیران دستگاه های اجرایی به دستور استاندار هرمزگان در خصوص گاز رسانی به 24 روستای بخش مرکزی شهرستان بندرعباس تصمیم گیری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد مرودی صبح امروز با بیان برخی از مسائل و مشکلات گاز شهرستان از آغاز گاز رسانی به 24 روستای بخش مرکزی و روستاهای تابعه  با تاکید استاندار هرمزگان خبر داد.

وی اظهار داشت: گسترش شبکه گاز بعنوان یکی از ارکان عدالت در خدمت رسانی به شمار می رود که این امر در پیشرفت مناطق کمتر توسعه یافته شهری و روستایی و همچنین کاهش دغدغه شهروندان   می تواند موثر باشد سرپرست فرمانداری بندرعباس با اشاره به  نارضایتی گروهی از شهروندان نسبت  به عدم آسفالت  برخی معابر پس از گازکشی افزود: شرکت گاز نسبت به   اتمام پروژه های نیمه تمام و ترمیم نوار حفاری اقدام کند.

 نماینده عالی دولت در شهرستان بندرعباس با تاکید بر اینکه گاز رسانی به مناطق شهری و روستایی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است  ادامه داد: اگر به روستایی یا شهری نعمتی مانند گاز می رود، باید اقتصاد روستا و آن منطقه نیز به حرکت در بیاید و  این امکانات باید سبب تحول آن روستا شود.

 مرودی همچنین بر افزایش سطح خدمات رسانی و کسب رضایتمندی مشترکین تأکید و  اظهار کرد: پس از استقرار نظام م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز گازرسانی به 24 روستای بخش مرکزی بندرعباس

آغاز گازرسانی به 24 روستای بخش مرکزی بندرعباس