مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 09:122022-05-09سياسي

خطابه های افشاگرانه ماموستا فرقانی/استواری در برابر تهدیدهای ضدانقلاب


زمانی که عوامل ضدانقلاب برای ایجاد تفرقه و آشوب از سوی بیگانگان در نقاط مختلف کردستان سر برآوردند ملا عبدالحمید با سخنرانی و خطابه هایش به افشای هویت آنان پرداخت و مردم را از چاه فریب آنان برحذر داشت.

- شهید ملاعبدالحمید فرقانی از تفرقه مذهبی و تعصب پرهیز می کرد و مردم را نیز از آن برحذر می داشت و آنها را به اصل مشترک و بزرگترین ودیعه الهی یعنی قرآن کریم ارجاع می داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در دنیایی که ارزش ها رفته رفته در زیر غباری از فراموشی فرو می روند و ظواهر فریبنده دنیا و تمنیات رو به زوال جهانی در صدر جدول قرار می گیرند، ترویج فرهنگ شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا بهترین راهی است که می تواند از انحراف جامعه و اضمحلال معنویت ها جلوگیری کند.

در این میان رسالت همه آنانی که به حفظ ارزش ها و پاسداری از معنویت ها می اندیشند، آن است که با هر وسیله ممکن از فرهنگ شهادت که فرهنگ ارزش هاست پاسداری کند و هدفی را که شهدا دنبال می کردند به سرمنزل مقصود برسانند با توجه به این مهم خبرگزاری فارس بنا به رسالت ذاتی خود در راستای معرفی این سرو قامتان سعی دارد گوشه ای از زندگی این عزیزان را با زبان قلم بیان کند.

شهید ملاعبدالحمید فرقانی در سال 1312 در روستای قباغلو شهرستان سقز در دامن شیرزنی کرد دیده به جهان گشود و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطابه های افشاگرانه ماموستا فرقانی/استواری در برابر تهدیدهای ضدانقلاب

خطابه های افشاگرانه ماموستا فرقانی/استواری در برابر تهدیدهای ضدانقلاب