مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 09:372022-05-09سياسي

شاخص ترین بخش کارنامه عملکرد شرکت شهر سالم در دوران مبارزه با کرونا بود


شاخص ترین بخش کارنامه عملکرد شرکت شهر سالم در دوران مبارزه با کرونا بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه شهری شهری خبرگزاری فارس، به مناسبت هفته سلامت در نشستی با حضور سوده نجفی عضو هیئت رییسه شورای شهر تهران و امیر نورمحمدی مدیرعامل شرکت شهر سالم از خانواده شهدای سلامت این شرکت تقدیر به عمل آمد.

نورمحمدی در ابتدای این مراسم ضمن خوش آمدگویی به خانواده معظم شهدای سلامت و دکتر نجفی گفت: مباحث مرتبط با بهداشت و درمان ویژه هر سازمان واجد خصوصیت های متفاوتی است که مشکلات و البته ظرفیت های خاص خود را به همراه خواهد داشت.

وی ضمن تشریح ظرفیت ها و خدمات شرکت شهر سالم ادامه داد: شاخص ترین بخش کارنامه عملکرد شرکت شهر سالم در دوران مبارزه با ویروس منحوس کرونا بود.

همکاران من در درمانگاه های شهرداری در کنار کادر درمان کل کشور زحمات زیادی در این دوره متقبل شدند و نمره قابل قبولی را کسب کردند.

  نورمحمدی با اشاره به خدمات متنوع شرکت شهر سالم به خانواده بزرگ شهرداری تهران و همچنین شهروندان و هم وطنان تأکید کرد: خاضعانه اعلام می کنم که کادر درمان شرکت شهر سالم -از انتظامات تا بالاترین مقام مسئول- همگی پای کار کمک به بیماران کرونایی بودند و اگر قصوری در ابتدای شیوع این ویروس ناشناخته در برخی بخش ها دیده می شد، همکاران من در شرکت شهر سالم از همان روز نخست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاخص ترین بخش کارنامه عملکرد شرکت شهر سالم در دوران مبارزه با کرونا بود

شاخص ترین بخش کارنامه عملکرد شرکت شهر سالم در دوران مبارزه با کرونا بود