مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 10:022022-05-09اقتصادي

ضبط بیش از 89 هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی طی امسال در خراسان شمالی


مدیر کل دامپزشکی خراسان شمالی با اشاره به اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در سال جاری گفت: در راستای اجرای این طرح 89 هزار و 326 کیلوگرم فرآوده خام دامی ضبط شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز حمید رمضانی، مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها با اشاره به اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در سال جاری  اظهارکرد: در راستای اجرای این طرح 89 هزار و 326 کیلوگرم فرآوده خام دامی ضبط شد.

وی گفت: امنیت غذایی به معنای فراوانی، قابلیت دسترسی همگان و توان استفاده برای آحاد مصرف کنندگان است که البته امنیت غذایی فقط به معنای کمیت غذا و سیری شکم نیست.

مدیرکل دامپزشکی خراسان شمالی افزود: عدم ایجاد مخاطرات بهداشتی برای مصرف کنندگان، وجه غالب و متمایز آن است و به تدبیری دیگر، امنیت غذا یا سلامت فرآورده های غذایی بستر و محور اصلی تامین امنیت غذایی است.

رمضانی ادامه داد: بنابراین این اداره کل علاوه بر اینکه به طور مستمر نظارت و بازرسی بهداشتی دام از مراحل تولید، استحصال، توزیع و عرضه انجام می دهد در ایام خاصی از جمله تعطیلات نوروزی، ماه مبارک رمضان باتوجه به اینکه مصرف فرآورده های خام دامی (گوشت سفید و قرمز) افزایش می یابد در این بازه زمانی نظارت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضبط بیش از 89 هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی طی امسال در خراسان شمالی

ضبط بیش از 89 هزار کیلوگرم فرآورده خام دامی طی امسال در خراسان شمالی