مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 10:122022-05-09سياسي

ایجاد بیش از هشت هزار فرصت شغلی برای نیازمندان


مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده طی سال جاری بیش از هشت هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت و نیازمندان استان قزوین ایجاد خواهد شد.

- ناصر ظاهری در نشست امضای تفاهم نامه همکاری کمیته امداد قزوین با دانشگاه آزاد اسلامی قزوین بیان کرد: امروز پس از چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی به معماری مدبرانه امام خمینی (ره) برای تأسیس نهاد مقدس کمیته امداد، بیش از پیش پی می بریم، نهادی که در تنگناها و مسائل مختلف ضرورت آن را حس می کنیم.

وی ادامه داد: در ابتدا برخی تصور می کردند کمیته امداد امام خمینی (ره) تنها با نگاه تأمین معیشت و برای توزیع برخی اقلام خوراکی و کمک معیشت تأسیس شده است، ولی امروز خدمات متنوع و گسترده این نهاد بر کسی پوشیده نیست.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: یکی از خدمات کمیته امداد امام (ره) برای ارتقای معیشت نیازمندان، اشتغال زایی است چراکه اشتغال زایی به استقلال معیشتی خانواده منجر می شود.

ظاهری عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده طی سال جاری بیش از هشت هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت حمایت و نیازمندان استان قزوین ایجاد خواهد شد.

وی تصریح کرد: تلاش می کنیم در ایجاد اشتغال از شیوه های جدید، فن آورانه و دانش بنیان استفاده کنیم، سال گذشته رویداد کارآفرینی اتفاق اف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد بیش از هشت هزار فرصت شغلی برای نیازمندان

ایجاد بیش از هشت هزار فرصت شغلی برای نیازمندان