مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 10:172022-05-09سياسي

اصول دین در کنار عدل معنا پیدا می کند/وهابیت عامل جنگ های نیابتی


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اصول دین در کنار عدل معنا پیدا می کند، گفت: حاکمان وهابی و سعودی برای استکبار نوکری کرده و جنگ های نیابتی راه می اندازند.

- ، آیت الله سید علیرضا عبادی صبح دوشنبه در دیدار با مسئول و جمعی از کارکنان عقیدتی سیاسی و فرماندهان سپاه انصارالرضا (ع) اظهار کرد: عقاید عزیزترین سرمایه ما است که برای آن اصولی وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه اصول دین اسلام بر کارشناسی مذهب تشیع پنج تا است، بیان کرد: یکی از اصول دین عدل است که بقیه اصول دینی با گره خوردن به همین موضوع عدل معنا پیدا می کند.

عبادی با بیان اینکه تبیین ارتباط عدل با سایر اصول دینی چون معاد، توحید و امامت ادامه داد: اگر کسی اصول دین را بدون عدل عرضه می کند یا از سر جهل و یا به علت ظلم و عناد این کار را کرده است که کارشناسی مذهب شیعه این برداشت را نمی پذیرد.

وی گفت: هیچ چیزی در نزد ما به اندازه عقاید عزیز نیست و از این جهت باید آن را محترم شمرده و مورد تبعیت قرار دهیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه حتی پیامبران و ائمه (ع) فدای دین و اعتقادات دینی شدند، بیان کرد: متأسفانه در جهان امروز بازار دین فروشی رونق گرفته و باید حواس خود را در این راستا جمع کرده و مراقب باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصول دین در کنار عدل معنا پیدا می کند/وهابیت عامل جنگ های نیابتی

اصول دین در کنار عدل معنا پیدا می کند/وهابیت عامل جنگ های نیابتی