مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 10:322022-05-09ورزشي

برگزاری مسابقات پله نوردی نابینایان و کم بینایان فارس


رییس هیات ورزشی نابینایان و کم بینایان فارس از برگزاری مسابقات پله نوردی ویژه نابینایان و کم بینایان استان فارس خبر داد.

- ، حمید آرزمی، گفت: این دوره از مسابقات به مناسبت جام رمضان توسط انجمن ورزش های همگانی فدراسیون ورزش های نابینایان و کم بینایان و کمیته ورزش های همگانی فارس در استان های فارس برگزار شد.

وی تصریح کرد: این مسابقات در استان فارس و شهرستان ها با هدف فرهنگ سازی و نشان دادن توانمندی های نابینایان و کم بینایان به صورت انفرادی برگزار شد.

محمدرضا جعفری مسئول کمیته ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس نیز گفت: به زودی همایشی با حضور جمعی از نابینایان و کم بینایان استان فارس ویژه تمام ورزش کاران داوطلب و به صورت تجمیع با همکاری سایر دستگاه برگزار خواهد شد.

وی افزود: در صورتی که پله ها برای عزیزان کم بینا و نابینا مناسب سازی شده باشد مشکلی برای پله نوردی نخواهند داشت و این هدف را پیگیری کردیم که با همکاری شهرداری شیراز و سایر دستگاه متولی اقدام به برگزاری این مسابقات خواهیم نمود.

مسئول ورزش های همگانی نابینایان و کم بینایان استان فارس افزود: بیش از 35 نفر از نابینایان و کم بینایان استان در این دوره از مسابقات شرکت کردند که امیدواریم بتوانیم همچون دوره های قبل شاهد کسب مقام های کشوری توسط ورزشکاران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات پله نوردی نابینایان و کم بینایان فارس

برگزاری مسابقات پله نوردی نابینایان و کم بینایان فارس