مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 10:422022-05-09بين الملل

اسراییل باید نگران موشک باران تل آویو باشد


نماینده گرمسار و آرادان در مجلس در واکنش به تحولات اخیر فلسطین، گفت: در صورت ترور رهبران مقاومت، اسراییل باید نگران موشک باران شدید تل آویو باشد.

- ، درباره آخرین تحولات منطقه، خاور میانه و همچنین فلسطین، تاکید کرد: اسراییلی ها اقرار می کند ترور فرماندهان مقاومت باعث توقف مقاومت نشده زیرا مقاومت فلسطین مردمی است.

وی با بیان اینکه در صورت ترور رهبران مقاومت، اسراییل باید نگران موشک باران تل آویو باشد، افزود: این موشک باران نا ایمن بودن سپر امنیتی اسراییل را به دنیا نشان خواهد داد همچنین شاهد شلیک هزاران موشک از این حفره ها در موقع خود، خواهیم بود.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس به سفر اخیر بشار اسد به ایران نیز اشاره کرد و گفت: مرحوم حافظ اسد در همه سال های زندگی از آرمان فلسطین دفاع کرد و در هشت سال دفاع مقدس هم مردانه در کنار ما ایستاد.

مطهری همچنین به رویدادهای سال های قبل و مبارزه با داعش نیز در سوریه اشاره کرد و بیان داشت: بشار اسد هم با همان روحیه پدر مرحومش و با کمک شهید سلیمانی و یارانش در مقابل داعش که عروسک خیمه شب بازی اسراییل و آمریکا بود مقاومت و آنان را تار و مار کرد.

وی ادامه داد: این روزها با اوج گیری حملات پی در پی جبهه مقاومت از درون اسراییل، اقدام روسیه در جلوگیری از تشکیل اسراییل دوم، منهدم کردن مقر اسر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسراییل باید نگران موشک باران تل آویو باشد

اسراییل باید نگران موشک باران تل آویو باشد