مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 11:022022-05-09سياسي

اندیشه «مطهری» از بین رفتنی نیست


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: اندیشه شهید مطهری از بین نمی رود و هر وقت یاد شهدا را بیان می کنید خون جدیدی زنده می شود و ما بر تمام دنیا حجت داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با جمعی از کارکنان عقیدتی و سیاسی و فرماندهان سپاه انصارالرضا(ع) استان، اظهار داشت: عقیده یک نوع علم است ولی معنی خاص خود را دارد و در طبع خودش لوازمی دارد که با آن ها گره خورده است.

وی با بیان اینکه عقیده علم خاص است، تصریح کرد: در میان عقیده و آنچه که به آن عقیده داریم از شناخت خود، مبدأ و معاد وظیفه ما تعبیری دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه عقاید عزیزترین سرمایه ما است، یادآور شد: اصول عقیده در اسلام توحید، نبوت، معاد، عدل و امامت است.

عبادی با بیان اینکه برخی بر این عقیده هستند که توحید، نبوت و معاد جزء اصول هستند و عدل و امامت اصول مذهب هستند، ادامه داد: اصول دین اسلام و مذهب تشیع پنج تا است و اگر اصول دین سه تا است آن دو تای دیگر اگر از قبل بوده که اصول دین است وگرنه بدعت است و ما باید کلام خود را اصلاح کنیم.

وی با بیان اینکه مذهب چیزی نیست که بگوییم اصلی داشته باشد و به تعبیر امروز مذهب یک راه است، افزود: باید بگویم که اصول دین اسلام بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشه «مطهری» از بین رفتنی نیست

اندیشه «مطهری» از بین رفتنی نیست