مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 11:172022-05-09اقتصادي

اختصاص 2 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی در مهران


رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهران گفت: 2 میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی در مهران جهت تعمیر سکوها، پروژکتور ورزشگاه و تکمیل پیست تخصیص داده شد.

- امیر صالحی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهران ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: زمین چمن ورزشگاه شهدای شهرستان مهران در مرحله کاشت و رویش است؛ قبلا چمن به صورت بذر پاشی انجام می گرفت اما چمن ورزشگاه مهران یک نوع نوینی است که در جنوب کشور کاشت و به صورت نشاء کاری انجام می گیرد.

وی افزود: اعتبار این پروژه 2 میلیارد و 200 میلیون تومان است که با توجه به پیشرفت پروژه تخصیص داده می شود و همچنین 60 تا 70 درصد پروژه پیشرفت فیزیکی داشته است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان مهران ادامه داد: یک زمین چمن دیگر در روستای بانرحمان زودتر از موعد کار عملیاتی آن در حال انجام است که هفته های آینده کلنگ زنی این پروژه توسط مسئولین استان انجام می گیرد و این نوید را به ورزشکاران خواهیم داد که تا تیر ماه همزمان این پروژه هم افتتاح شود.

صالحی در پایان خاطرنشان کرد: در سفر استاندار ایلام به شهرستان مهران و بازدید از پروژه ورزشگاه شهدای مهران برای پروژه های نیمه تمام ورزشی 2 میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه جهت تعمیر سکوها، پروژکتور ورزشگاه و تکمیل پیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 2 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی در مهران

اختصاص 2 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی در مهران