مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 11:572022-05-09ورزشي

قهرمانی رعد پدافند اصفهان در لیگ برتر تنیس روی میز


رعد پدافند هوایی اصفهان یک روز مانده به پایان لیگ سی ام قهرمانی خود را مسجل کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، پس از اتمام دور پنجم از مرحله نهایی سی امین دوره رقابت های لیگ برتر آقایان باشگاه های کشور، تیم رعد پدافند هوایی اصفهان با 25/5 امتیاز کسب شده در مجموع سه مرحله قهرمانی خود را مسجل کرد و عنوان قهرمانی سی امین دوره این رقابت ها را از آن خود کرد.

عصر دیروز تیم رعد پدافند در رویارویی با دانشگاه آزاد اسلامی موفق به پیروزی 4 بر یک شد و یک دور مانده به پایان رقابت ها قهرمانی خود را مسجل کرد، دانشگاه آزاد نیز با نیم امتیاز کسب شده با 20 امتیاز در رده سوم جای گرفت.

مصاف تیم های شهرداری کرج و پالایش نفت آبادان با حساب 3 بر 2 به سود شهرداری کرج و تقابل مقاومت تبریز با پادما یدک اصفهان با حساب 5 بر صفر به سود پادما به اتمام رسید.

به این ترتیب در جدول رده بندی پس از رعد پدافند هوایی، تیم فراسنج تهران با 23 امتیاز در جایگاه دوم و تیم دانشگاه آزاد اسلامی با 20 امتیاز در رده سوم قرار دارند.

پادما یدک اصفهان با 19 امتیاز، شهرداری کرج با 18/5 امتیاز، پالایش نفت آبادان با 14/5 امتیاز، عقاب نهاجا تهران با 6 امتیاز و مقاومت تبریز با 3/5 امتیاز در رده های چهارم تا هشتم جای دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قهرمانی رعد پدافند اصفهان در لیگ برتر تنیس روی میز

قهرمانی رعد پدافند اصفهان در لیگ برتر تنیس روی میز