مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 12:072022-05-09اجتماعي

هفته مشاغل فرصت مناسبی برای هدایت تحصیلی دانش آموزان است


رییس اداره آموزش و پرورش تسوج گفت: هفته مشاغل فرصت مناسبی برای هدایت تحصیلی دانش آموزان است.

- گفت: مشاوران و مربیان همه تلاش خود را به کار می گیرند تا در تمامی مدارس با حضور مستمر، بهترین مشاوره شغلی را به دانش آموزان ارائه دهند.

وی گفت: از خانواده ها درخواست می شود همکاری لازم را با مشاوران انجام دهند تا در بخش هدایت تحصیلی آنچه که به خیر و صلاح دانش آموزان است، انجام گیرد.

وی گفت: به مناسبت هفته مشاغل نمایشگاه های مختلف برپا می شود و دانش آموزان متوسطه اول بویژه پایه نهم با توجه به اینکه در آستانه انتخاب رشته هستند می توانند از این نمایشگاه ها بازدید و با حرفه ها و شغل های مختلف آشنا شوند.

رییس اداره آموزش و پرورش تسوج گفت: با توجه به اینکه امروز تضمین آینده شغلی یکی از دغدغه های فکری جوانان و نوجوانان است رویکرد اداره آموزش و پرورش تسوج هدایت دانش آموزان به سمت هنرستان ها و مراکز آموزشی فنی و حرفه ای است که ضمن تحصیل مهارت را فراگیرند.

باباآهنگر با اشاره به اینکه مدارس طبق روال هر سال به مناسبت هفته مشاغل و آشنایی دانش آموزان با رشته های تحصیلی گوناگون اقدام به برگزاری نمایشگاه مشاغل می کنند گفت: آشنایی دانش آموزان با مشاغل مختلف و شرایط بازار کار، تقویت روحیه پرسشگری، تحقیق و مسؤولیت پذیری، کمک به انتخاب رشته های تح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته مشاغل فرصت مناسبی برای هدایت تحصیلی دانش آموزان است

هفته مشاغل فرصت مناسبی برای هدایت تحصیلی دانش آموزان است