مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 12:122022-05-09سياسي

راهپیمایی 15 خرداد در ورامین برگزار می شود


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به برگزاری راهپیمایی 15 خرداد در ورامین گفت: حجم برنامه های اجرا شده 14 و 15 خرداد ورامین در کشور مثال زدنی است و در اجرای این برنامه ها در کنار کمیت به کیفیت نیز پرداخته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران پیش از ظهر امروز در  دومین جلسه ستاد برگزاری مراسم 14 و 15 خرداد شهرستان ورامین، اظهار کرد: بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران در دل ها حکومت کرد و ما وظیفه داریم نسبت به مقام شامخ امام راحل ادای احترام کنیم و امسال همزمان با سی و سومین سالگرد ارتحال این شخصیت بزرگ تاریخ برنامه های متعددی پیش بینی شده است.

وی در خصوص رویداد بزرگ یوم الله 15 خرداد گفت: 15 خرداد ریشه انقلاب است و در ایران نقطه عطف است و در منطقه ما یک سابقه درخشان است و باید به عنوان یک میراث به نسل های بعدی منتقل کنیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به برگزاری مراسم مردمی در حرم مطهر امام راحل در سال جاری افزود: مراسم 14 خرداد امسال ساعت 9 صبح در حرم مطهر امام خمینی(ره) با سخنرانی مقام معظم رهبری برگزار خواهد شد و در این مورد هماهنگی های اعزام زائرین از استان تهران و شهرستان های استان توسط دستگاه های ذیربط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهپیمایی 15 خرداد در ورامین برگزار می شود

راهپیمایی 15 خرداد در ورامین برگزار می شود