مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 12:222022-05-09حوادث

جوی روباز این بار جان کودک 22 ماهه اهل روستای «قلعه چنعان کارون» را گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، امروز بار دیگر کودکی 22 ماهه  بر اثر سقوط در جوی روباز در روستای قلعه چنعان شهرستان کارون جان خود را از دست داد.

کاظم حزباوی عضو شورای روستای قلعه چنعان  با تایید این خبر در این رابطه طی گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: طبق گفته شاهدان عینی این کودک به دنبال برادر بزرگتر خود  که برای خرید از منزل خارج شده بود رفته که در جوی روباز سقوط می کند.

وی با بیان اینکه در زمان وقوع حادثه ظاهراً کسی در خیابان نبوده است که به کودک کمک کند، افزود: با توجه به اینکه این کودک نمی تواند برای خروج از جوی به خودش کمک کند در فاضلاب خفه شده و جان می دهد.

عضوشورای روستای قلعه چنعان گفت: مدتی که از نبود کودک می گذرد پدر  خانواده با پرس و جو و پیگیری متوجه می شود که فرزندش در جوی روباز افتاده و خفه شده است.

حزباوی بیان کرد: از خیابان یک شرقی تا خیابان 11 شرقی و از یک غربی تا 11 غربی در  روستای قلعه چنعان جوی ها روباز است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس،  مرگ محمد صادق زرگانی در 10 فروردین 95، محمد عرفان عبیداوی کودک یک و نیم ساله در 19 اردیبهشت 97 و علی بروایه کودک سه ساله در 22 مرداد 97، صدیقه حیدری دختر خردسال در کوی سیاحی، دانیال ناصری در کوت عبدالله و فارس حیدری در کوی گلدشت اهواز، نشان از نابسامانی وضعیت فاضلاب و مجاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوی روباز این بار جان کودک 22 ماهه اهل روستای «قلعه چنعان کارون» را گرفت

جوی روباز این بار جان کودک 22 ماهه اهل روستای «قلعه چنعان کارون» را گرفت