مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 12:272022-05-09سياسي

اولین یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگیان عشایری کشور


فرمانده سپاه عشایر فارس از برگزاری اولین یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگیان عشایر کشور در فارس خبر داد.

- خبرنگار مهر ، سیدمحمد شکوهی ظهر دوشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز از برگزاری نخستین یادواره شهدای دانش آموزی و فرهنگیان عشایر کشور خبر داد و بیان کرد: این یادواره در ساعت 10 صبح روز چهارشنبه، 21 اردیبهشت ماه در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: سخنران این جشنواره سردار سلیمانی، رییس سازمان بسیج مستضعفین خواهند بود و کنگره ملی بزرگداشت 10 هزار شهید عشایر کشور طی روزهای 22 تا 24 خردادماه سال جاری به میزبانی شهرکرد برگزار خواهد شد و برای این کنگره ملی، دو پیش یادواره در سطح ملی تدارک دیده شده است که کنگره ملی شهدای دانش آموزی و فرهنگیان عشایر نخستین پیش یادواره آن خواهد بود.

او در ادامه خاطرنشان کرد: از جمعیت 10 هزار شهید عشایر کشور، 2 هزار شهید متعلق به استان فارس است که 12 و نیم درصد این جمعیت را تشکیل می دهد و از این 2 هزار شهید، 92 شهید تنها متعلق به دبیرستان شبانه روزی شهید بهشتی شیراز است.

به گفته این مقام مسئول بزرگترین جمعیت عشایر کشور متعلق به فارس است که از جمعیت 2 هزار شهید عشایری استان فارس، 410 شهید فرهنگی و دانش آموز هستند که از این تعداد 340 شهید دانش آموز و 70 شهید فرهنگی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگیان عشایری کشور

اولین یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگیان عشایری کشور