مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 12:322022-05-09بين الملل

بازی پیچیده «داماد ترامپ» در منطقه


منابع آگاه می گویند کوشنر و تیمش در گفتگو با رهبران سعودی به آنان هشدار داده اند که کشورشان ممکن است فرصت هایی را که آنان برای تبدیل شدن به «سیلیکون ولی خاورمیانه» قلمداد کرده اند را در صورت عدم اقدام سریع از دست بدهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از وال استریت ژورنال، صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان سعودی 2 میلیارد دلار به شرکای Affinity s Affinity Partners کوشنر متعهد شده و برای اولین بار اجازه سرمایه گذاری در شرکت های رژیم صهیونیستی را داده است.

افراد مطلع با این طرح سرمایه گذاری به وال استریت ژورنال گفته اند که صندوق سرمایه گذاری خصوصی جدید جارد کوشنر قصد دارد میلیون ها دلار از پول عربستان سعودی را در استارت آپ های اسراییلی سرمایه گذاری کند که نشانه گرم شدن روابط بین دو رقیب تاریخی یعنی ریاض و تل آویو است.

به گفته این افراد Affinity Partners که بیش از 3 میلیارد دلار از جمله تعهد 2 میلیارد دلاری از سوی صندوق سرمایه گذاری پادشاهی جذب کرده است پیش تر دو شرکت اسراییلی را برای سرمایه گذاری انتخاب کرده بود.

این تصمیم اولین نمونه شناخته شده ای است که پول نقد صندوق سرمایه گذاری عمومی عربستان به سوی اسراییل هدایت می شود نشانه ای از تمایل فزاینده پادشاهی سعودی برای تجارت با رژیم اسراییل حتی در شرایطی که هیچ روابط دیپلماتیکی با یکدیگر ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازی پیچیده «داماد ترامپ» در منطقه

بازی پیچیده «داماد ترامپ» در منطقه