مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 12:522022-05-09سياسي

لزوم جلوگیری از فرار مالیاتی افراد سودجو با سو استفاده از خلاءهای قانونی


رییس کل دادگستری استان تهران با تاکید بر لزوم جلوگیری از فرار مالیاتی افراد سود جو با سو استفاده از خلاءهای قانونی، به نقش سامانه ها در ایجاد شفافیت و چرخش اطلاعات اشاره کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهرانف به منظور اطلاع از آخرین وضعیت اجرای قانون پایانه های فروشگاهی و سامانه  مودیان و بررسی آثار حقوقی و قضایی اجرای این قانون در رسیدگی به پرونده های مالیاتی نشست مشترکی با حضور  دکتر علی القاصی مهر رییس کل دادگستری استان تهران و نمایندگانی از سازمان امور مالیاتی کشور، سازمان برنامه و بودجه کل کشور، سازمان بازرسی کل کشور و دستگاه های نظارتی و امنیتی تشکیل شد.

علی القاصی مهر در این نشست با تاکید بر ضرورت شفافیت در فعالیت های اقتصادی و درآمدهای مشمول مالیات؛ اظهار داشت که حاکمیت نظم در همه حوزه های اقتصادی در تحقق حداکثری درآمدهای مالیاتی نقش اساسی دارد.

ایشان با اشاره به ردیف درآمد شناسایی شده در قانون بودجه سال جاری از محل وصول مالیات، اظهار داشت که اجرای تکالیف قانونی از جانب همه دستگاههای متولی مانند: سازمان امور مالیاتی در تحقق این امر موثر بوده و مبارزه قاطع، سریع و همه جانبه با جرایم مالیاتی و هرگونه فرار مالیاتی، یک ضرورت برای این مهم تلقی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم جلوگیری از فرار مالیاتی افراد سودجو با سو استفاده از خلاءهای قانونی

لزوم جلوگیری از فرار مالیاتی افراد سودجو با سو استفاده از خلاءهای قانونی