مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 13:122022-05-09فرهنگي

تولید مجموعه «کودک من» در شبکه مستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، حسن علیزاده فرد دراین باره گفت: کودک من در دنیای خانواده ها جست و جو می کند تا به پرسش های آن ها پاسخ دهد، - مجموعه مستند کودک من به تهیه کنندگی و کارگردانی حسن علیزاده فرد با موضوع رفتار شناسی و تربیت کودکان در 10 قسمت 40 دقیقه ای برای شبکه مستند تولید می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، حسن علیزاده فرد دراین باره گفت: کودک من در دنیای خانواده ها جست و جو می کند تا به پرسش های آن ها پاسخ دهد، پرسش هایی که شاید والدین دیگری به دنبال پاسخ آن باشند.

چرا کودک من اینگونه رفتار می کند؟ ریشه این رفتار ها از کجاست؟ و راه برطرف کردن آن ها چیست؟ وی افزود: پژوهش این مستند زمستان 1400 تمام شد و کار تولید از اول اردیبهشت کلید زده شد.

در پیش تولید کار همراه با نویسنده و پژوهشگر، و مشاور مجموعه سعی کردیم، خانواده های از تمام اقشار جامعه پیدا کنیم.

گروه کودک من با بررسی این خانواده ها در پی ریشه یابی مسائل هستند و با ایجاد چالش هایی توسط مشاور به بازسازی موقعیت و حل آن ها می پردازند.

علیزاده فرد گفت: مستند کودک من سراغ خانواده های می رود که فرزند سه تا دوازده سال دارند و هر روز چالش جدیدی با فرزندشان دارند و نمی دانند چه برخوردی با آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید مجموعه «کودک من» در شبکه مستند

تولید مجموعه «کودک من» در شبکه مستند