مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 13:122022-05-09اقتصادي

آموزش همگانی و آمادگی در برابر مخاطرات در میادین زنجان آغاز شد


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت:همزمان با هفته جهانی صلیب سرخ و هلال احمر آموزش همگانی و آمادگی در برابر مخاطرات در میادین و مکان های عمومی این استان آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از هلال احمر زنجان، سید قاسم موسوی گفت: آموزش همگانی یکی از مسئولیت های اصلی جمعیت هلال احمر به شمار می رود که برای تحقق این مهم درصدد بهره مندی شهروندان از آموزش های مورد نیاز هستیم.

وی اظهارداشت: بر همین اساس همزمان با هفته جهانی صلیب سرخ و هلال احمر آموزش همگانی و آمادگی در برابر مخاطرات را برای عموم مردم ارائه دهیم تا بتوانیم در حوادث و هر اتفاقی خسارت های جانی و مالی را کاهش دهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: همزمان با هفته جهانی صلیب سرخ و هلال احمر آموزش همگانی و آمادگی در برابر مخاطرات در میادین و مکان های عمومی این استان آغاز شد و به همین منظور این آموزش ها در شهرهای زنجان، ابهر، خدابنده، خرم دره در میادین و مکان های عمومی ارائه می دهیم.

موسوی با بیان اینکه این آموزش ها در شهرهای زنجان و ابهر آغاز شده است، ادامه داد: پیاده راه سبزه میدان در زنجان و در شهر ابهر نیز در غرفه هلال احمر نمایشگاه سلامت سالن مدیریت بحران آموزش برای عموم هموطنان انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش همگانی و آمادگی در برابر مخاطرات در میادین زنجان آغاز شد

آموزش همگانی و آمادگی در برابر مخاطرات در میادین زنجان آغاز شد