مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 13:522022-05-09اجتماعي

بازسازی 23 غرفه بازیافت در منطقه 19


شهردار منطقه 19 از بازسازی 23 غرفه در نواحی پنج گانه برای دریافت پسماندهای خشک شهروندان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی هدایت با اشاره به اینکه 23 غرفه در نواحی پنج گانه برای دریافت پسماندهای خشک شهروندان وجود دارد، گفت: با برنامه ریزی سازمان مدیریت پسماند همه غرفه های بازیافت شهر تهران به صورت همسان و یکپارچه رنگ آمیزی شدند تا علاوه بر زیباسازی منظر شهری با نصب استیکرها و علائم آموزشی مربوط به مدیریت پسماند و طرح کاپ بستری برای مراجعه حداکثری خانوارها باشد.

به گفته شهردار منطقه 19 غرفه های بازیافت با هدف رعایت موارد ایمنی و بهداشتی محل کار متصدیان ساماندهی شد و نواقص و مشکلات احتمالی غرفه ها رفع و تجهیز شدند.

هدایت گفت: این غرفه ها توسط کارشناسان و رییس مدیریت پسماند منطقه به طور مستمر بازدید و در آن راهکارهای افزایش بازدهی و نیز جلب مشارکت حداکثری شهروندان در بحث تفکیک پسماند از مبدا بررسی می شود.

شهردار منطقه 19 ضمن قدردانی از مشارکت شهروندان در امر تفکیک زباله از مبدا خاطر نشان کرد: رنگ آمیزی و نقاشی کانکس های بازیافت ادامه دارد و به منظور پیشگیری از شیوع کرونا شستشو و ضدعفونی کانکس ها پس از تخلیه روزانه غرفه انجام و در بین غرفه داران دستکش و ماسک توزیع می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی 23 غرفه بازیافت در منطقه 19

بازسازی 23 غرفه بازیافت در منطقه 19