مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 13:522022-05-09سياسي

نقد منصفانه عامل تعالی دولت است / القای یأس و ناامیدی حربه دشمن است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، غلامعلی دهشیری دقایقی پیش در نشست شورای معاونین دادگستری استان، با تأکید بر جهاد تبیین و ضرورت بیان شرایط امروز جامعه برای آحاد جامعه، اظهار کرد: هرگونه همنوایی و همصدایی با دشمنان قسم خورده این سرزمین، به معنای اشتباه راهبردی و عدم درک صحیح از شرایط موجود است که باید به آن دقت کرد.

وی افزود: در شرایطی که دولت، وارث تحریم های فلج کننده بوده و حتی پول فروش نفت نیز به کشور باز نمی گشته، باید بدهی های قبل پرداخت و برای سامان دهی بسیاری از امور برنامه ریزی شود، بدیهی است برخی از تصمیمات با حواشی روبرو بوده و مسائلی را برای کشور ایجاد کند که باید هوشیار بود و خط دوست و دشمن را از هم جدا کرد.

رییس کل دادگستری استان یزد ساماندهی ارز ترجیحی که منابع بسیار زیادی از بودجه و اعتبارات دولت را می بلعید و انتفاع آن به سفره مردم باز نمی گشت را یک ضرورت اجتناب ناپذیر و جراحی اقتصادی دانست و بیان کرد: حذف یارانه آرد سفید، یکی از اقدامات اخیر دولت است که نگرانی هایی را برای مردم ایجاد کرده است، اما باید اذعان کرد که این موضوع نیازمند بازنگری در سیاست های حمایتی و مدیریت آن به نفع مردم است.

دهشیری ادامه داد: باید تدبیری اتخاذ گردد تا این وجه عظیم یارانه که دولت برای آرد می پردازد، به جیب عده ای رانت خوار نریزد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقد منصفانه عامل تعالی دولت است / القای یأس و ناامیدی حربه دشمن است

نقد منصفانه عامل تعالی دولت است / القای یأس و ناامیدی حربه دشمن است