مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 14:522022-05-09اقتصادي

تشدید نظارت بر نانوایی ها در اردبیل/آرامش روانی مردم رویکرد اساسی است


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: افزایش قیمت در تأمین آرد و عرضه نان مردم وجود ندارد و ما با تشدید نظارت ها اجازه سیاسی بازی با قوت غالب مردم را نخواهیم داد.

- ، رامین صادقی بعدازظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با تشدید نظارت ها اجازه سیاسی بازی با قوت غالب مردم را نمی دهیم، اظهار کرد: آرد مورد نیاز نانوایی ها به صورت کامل تأمین شده و هیچ گونه افزایش قیمت در تأمین آرد و عرضه نان مردم وجود ندارد.

وی به فعالیت شبانه روزی 12 نانوایی در سطح شهر اشاره کرد و گفت: با اینکه به اندازه کافی نان و آرد در سطح شهرها و روستاها وجود دارد، نانوایی ها موظفند در ساعات مقرر پخت نان انجام دهند تا اهالی از صف بستن در جلوی نانوایی ها پرهیز کنند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: هیچ دغدغه ای در زمینه تهیه نان در استان وجود ندارد و مردم بدون توجه به شایعات به تناسب نیاز روزانه خود نان تهیه کنند، متولیان امر نیز با تشدید نظارت ها و کنترل ها سعی می کنند تا جلوی تخلفات احتمالی گرفته شود.

صادقی به ثبت برخی تخلفات در روزهای اخیر و بسته شدن برخی نانوایی ها به دلیل تخلفات مکرر اشاره کرد و ادامه داد: کم فروشی، فروش خارج از شبکه و احتکار آرد در برخی از انبارها و نانوایی ها از جمله این تخلف بوده که با گزارش های مردمی و ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید نظارت بر نانوایی ها در اردبیل/آرامش روانی مردم رویکرد اساسی است

تشدید نظارت بر نانوایی ها در اردبیل/آرامش روانی مردم رویکرد اساسی است