مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 14:522022-05-09اقتصادي

کاهش 500 میلیارد تومانی بدهی شهرداری قزوین به بانک شهر


سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: در خصوص بدهی شهرداری به بانک شهر شاهد اتفاقات خوبی هستیم و با توجه به رایزنی های صورت گرفته 500 میلیارد تومان از بدهی کاهش یافته که این امر به نفع مردم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، قاسم اللهیاری سخنگوی شورای اسلامی شهر قزوین و رییس کمیسیون فرهنگی شورا در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که ظهر امروز در محل شورا برگزار شد، اظهار کرد: یکی از سیاست های شورا که از ابتدا آن را به دنبال داشت بحث شفافیت بود، از این رو تا پیش از به مشکل خوردن صفحه مجازی شورا، جلسات علنی به صورت زنده نیز پخش می شد.

وی افزود: در تلاش هستیم تا سه شنبه های هر هفته بعد از جلسه شورا گزارشی را به عنوان شورا در هفته ای که گذشت مطرح کنیم تا گام دیگری در راستای شورای شیشه ای برداریم.

اللهیاری با اشاره به سفر اخیر شهردار به تاجیکستان اظهار کرد: در این سفر تبادل نظرهای خوبی صورت گرفت و می توان گفت به عنوان یک ظرفیت می شود به آن نگاه کرد.

این عضو شورا تصریح کرد: در خصوص المانی که در سبزه میدان وجود داشت نگاه سیاسی برخی افراد موجب شد تا سوء برداشت هایی صورت گیرد.

وی ادامه داد: برای پروژه سبزه میدان استاد مجابی که یکی از چهره های ماندگار و موفق استان است و این پروژه را بر عهده دارد برای محل طراحی، آبنما در نظر گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 500 میلیارد تومانی بدهی شهرداری قزوین به بانک شهر

کاهش 500 میلیارد تومانی بدهی شهرداری قزوین به بانک شهر