مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 اردیبهشت 1401 ساعت 14:572022-05-09سياسي

توسعه کتابخانه های روستایی اولویت نهادکتابخانه های عمومی کشور است


دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور گفت: توسعه کتابخانه های روستایی و دسترسی روستاهای کمتر توسعه یافته به فضای کتابخانه از اولویت های نهاد کتابخانه های عمومی کشور است.

- ، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در اولین روز از همایش مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها با ارائه گزارشی از مجموعه اقدامات و فعالیت های نهاد کتابخانه های عمومی کشور در حوزه فرهنگی گفت: یکی از اهداف تأسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور ایجاد فضای مرتبط با مردم و فضاهای مردم نهاد است که باید به این مهم توجه شود.

وی با تاکید بر اینکه ما برای تقویت فضای جبهه انقلابی وارد عمل و اقدام شده ایم، گفت: نگاه من در انتصابات مدیران نهاد کتابخانه های عمومی کشور توجه به افراد و کارشناسان این نهاد است زیرا معتقدم نهاد در داخل فضای خود دارای ظرفیت های بسیاری است که باید از آنها بهره کافی را برد.

رمضانی با اشاره به اینکه 68 درصد از کارکنان این نهاد را بانوان تشکیل می دهند افزود: اساساً نگاه ما در انجام اقدامات و فعالیت ها نگاه جنسیتی نیست بلکه به بهره گیری از ظرفیت نیروهای کارآمد و توانمند توجه داریم.

وی با اشاره به برخی از اقدامات نهاد در حوزه توسعه کتابخانه های عمومی در سراسر کشور گفت: توسعه کتابخانه های روستایی و دسترسی روستاهای کمتر توسعه یافته


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه کتابخانه های روستایی اولویت نهادکتابخانه های عمومی کشور است

توسعه کتابخانه های روستایی اولویت نهادکتابخانه های عمومی کشور است